Klantenservice

Bestelproces

  1. Een product opzoeken
    Vind een product door te bladeren door onze website en artikelgroepen via het menu . Of klik bovenaan op het vergrootglas om alle websites van Globos te doorzoeken.
  2. Een product toevoegen aan uw winkelwagen
    Klik op het artikel van uw keuze, kies indien nodig de gewenste opties en klik onderaan op de knop 'in winkelwagen'. Al onze websites werken met dezelfde winkelwagen zodat u in 1x kunt afrekenen en maar 1x verzendkosten betaalt. Klik bovenaan op de winkelwagen voor een overzicht van de artikelen in uw winkelwagen.
  3. Uw bestelling afronden
    Onderaan de winkelwagen vult u uw gegevens in, kiest u de gewenste betaal- en verzendmethode en klikt u op 'Bestelling plaatsen'. Gefeliciteerd, uw bestelling is geplaatst! U wordt doorgestuurd naar uw bestelstatus waar u uw bestelling kunt betalen en volgen. U ontvangt binnen enkele ogenblikken per e-mail een bevestiging van uw bestelling.
  4. Uw bestelling betalen
    Na uw bestelling wordt u meteen naar uw bestelstatus gestuurd maar ook in het menu vindt u een link naar uw bestelstatus. In de bestelstatus kunt u uw factuur inzien, downloaden en printen en vindt u de knoppen om met IDEAL en Paypal te kunnen betalen.
  5. Wat gebeurt er na uw bestelling en/of betaling
    Wij controleren meerdere keren per dag en uiterlijk om 15.00 uur op binnengekomen bestellingen en betalingen. Uw bestelling wordt meteen in behandeling genomen tenzij u heeft gekozen om vooruit te betalen, dan wachten wij tot uw betaling bij ons is binnen gekomen.

    Via uw bestelstatus laten wij u weten als uw bestelling verstuurd is of klaar ligt om afgehaald te worden. Maar ook als er problemen of vragen zijn over uw bestelling.

    Op het moment dat wij iets in uw bestelstatus zetten, ontvangt u daarvan automatisch een email. Het is dus belangrijk dat u zorgt dat emails vanaf globos.nl niet uw spamfilter belanden en/of dat u uiterlijk voor 15.00 uur uw bestelstatus controleert.

Levertijd

Wij bieden diensten en producten aan met verschillende levertijden. Op al onze websites staat bij ieder product de verwachte levertijd. De levertijd staat altijd aangegeven in werkdagen.

Betaalmethoden

Wij bieden diensten en producten aan met verschillende betaalmethoden. Bij het afronden van uw bestelling kunt u een keuze maken uit IDEAL, Credit Card, Paypal, Bankoverschrijving, Rembours en Contant.

Verzendkosten

Binnen Nederland en Belgie bedraagt brievenbuspost altijd 3 euro en pakkekpost 6.95 euro. Wij verzenden wereldwijd. Neem contact op voor deze tarieven.

Bestelling annuleren

Zolang we uw bestelling niet in behandeling hebben genomen (bijvoorbeeld omdat u nog niet heeft betaald) kunt u altijd - zonder opgaaf van redenen - uw bestelling annuleren. Laat het ons gewoon even weten.

14 dagen Herroepingsrecht

Alles wat niet speciaal voor u op maat is gemaakt mag u zonder opgaaf van redenen binnen 14 dagen aan ons retoursturen. De kosten van retour sturen zijn voor de koper.

Toevoegen aan uw lopende bestelling

Als uw bestelling nog niet is verstuurd, plaats dan de extra bestelling en geef bij afronden aan dat het een aanvulling is. Zo wordt er maar 1x verzendkosten berekend.

Pakket kwijt?

De postbode mag uw bestelling 4 buren rechts en 4 buren links van u afgeven en daar tegenover. Hebben zij uw bestelling ook niet, dan kunnen wij een onderzoek in laten stellen door PostNL. Dit onderzoek duurt doorgaans enkele werkdagen.

Klachten

Heeft u een klacht over Globos? Neemt u dan per email contact met ons op. Wij onderzoeken uw klacht en lossen het op. Wij zullen binnen 1 dag reageren op uw klacht.

Laagste prijsgarantie

Op al onze producten geldt de laagste prijsgarantie. Als u het zelfde product elders goedkoper vindt, laat het ons weten. Dan doen wij u een betere aanbieding.

Wij dagen u uit!
Plaats uw ballonnen offerteaanvraag op onze onafhankelijke ballonnen vergelijkingssite. Zo komt uw aanvraag bij Globos en veel meer ballonnenbedrijven terecht. U zal zien dat u van ons de beste offerte krijgt. En zo niet, dan doen we u een betere aanbieding.

Privacy

Globos is aangemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens onder nummer: 1422593. Wij geven uw gegevens nooit aan derden. Alleen als u een recensie geeft, plaatsen wij deze samen met uw naam op onze website.

Uw emailadres gebruiken wij alleen om u op de hoogte te houden van uw bestelling en aanbiedingen. Wilt u geen aanbiedingen van ons ontvangen? Geen probleem. Onder iedere nieuwsbrief staat een link waarmee u zich meteen kunt afmelden.

Kortingscode

Verdien een kortingscode van 5% door onze website te delen op uw Facebook of Twitter account.

Gebruik altijd de hashtag #globos als u deelt!

Deel op Facebook of deel op Twitter.

Kortingscode: Na het delen met hashtag #globos verschijnt hier uw kortingcode

Sponsorbeleid

Graag zien wij uw sponsorverzoek per email tegemoet. Vermeldt u daarin wat u nodig hebt en wat de tegenprestatie is.

Milieu

Wij hergebruiken de kartonnen dozen waarin we verzenden, dat is goed voor het milieu en uw portemonnee. Het kan dus zijn dat u een doos ontvangt waarin ooit een totaal ander artikel verpakt zat.